maandag 2 juni 2014

The daily quote

Love you're mom, because she will always love you.
Ik wet dat het geen moederdag meer is, maar ik vind dat je altijd van je moeder moet houden. Ze helpt je ook al vind je van niet. Ze word wel eens boos op je, maar dat is alleen omdat ze van je houd en het beste met je wil. Op een bepaalde leeftijd vind je je moeder vervelend en irritant, omdat je denkt het beter te weten. Maar dat is niet zo. 

Als je na denkt hoeveel je moeder eigenlijk over heeft voor jou, dan mag je blij zijn met haar. Want ken jij iemand die het zelfde voor jou doet? Ze maakt eten voor je en brengt je overal naar toe. Als je op vakantie gaat staat ze je met tranen uit te zwaaien, omdat ze je gaat missen. Geef haar kleine tekens elke dag dat je van haar houd. Zoals zeg elke dag ik hou van je mam en geef haar een kus. Schaam je niet voor haar als ze een keer gek doet want dat is gezellig en als je vriendinnen een keer gek doen dan schaam je je ook niet voor hun. Ze zal er altijd voor je zijn en je steunen, met alles ook al heb je een grote fout gemaakt. Zij is degene die je het snelste vergeeft. Dus ik zeg MAMA IK HOU VAN JOU. 

1 opmerking: