dinsdag 20 mei 2014

Be yourself, everyone else is taken.

I would like to inspire you, with:
Be yourself, everyone else is taken.
Wees lekker jezelf en probeer je niks van anderen aan te trekken. Iedereen is anders en bijzonder. Zelf ben ik onzeker, maar ik werk er wel aan om dat niet meer te zijn. 

Mijn blog naam is TurnAround en dat heb ik gebaseerd op dat je om je heen moet kijken. Er zijn zo veel verschillende types van mensen en dat je verder moet kijken dan je eigen leven. Denk eens aan een ander hoe zou diegene zich voelen als je even glimlacht naar die persoon.   

Op deze blog zal ik tips, quotes, mode, series, muziek en dingen die je wel eens mee maakt zetten. 

Ik zit nu in het eerste jaar op een erg creatieve opleiding op het Grafisch Lyceum Rotterdam. Daar leer je ook dat je jezelf mag zijn en je niks van anderen moet aantrekken. Heb je geen geld voor merk kleding? Is niet erg, want wat boeit het nou of je Guess of Nike kleding hebt of draagt. 

Mijn moto is ik kan en ik wil. Maak je dromen waar ook al lijken ze onmogelijk. Geef het nooit op, want alles kan. Hoe onmogelijk het soms lijkt.  

Met deze blog wil ik bereiken dat iedereen een beter beeld van zichzelf krijgt en jullie laten inspireren. 

Heb je vragen of zou je graag iets willen zien op deze blog die ik niet op heb staan? Mail me en ik zou zo snel mogelijk antwoorden.

1 opmerking: